עוף הוא מאכל שלעתים קרובות תראו בתפריטים ברומא, חסר טעם של בשר. אם עוף הוא חזה, יהיה לו טעם שובב על הבשר, במיוחד על הכנפיים והרגליים. כאשר העוף מבושל לאט, הטעם מתובל בפפרוני, אך לא כל כך שהבשר מרגיש כמו שמן זית.

חותכים חתיכות בשר (בקר, חזיר, כבש) מהעצם ומבשלים עד שהם מתפרקים, מנה שניתן למצוא כמעט בכל תפריט ברומא.

דגים ופירות ים אפשר למצוא בכל מקום ברומא

אבל זה לא כל כך מפורסם בסוגיה של סיציליה ופוליה. מנות דגים אופייניות ברומא הן צדפות מאודות וצדפות עם שום ופלפלים, אנשובי טרי כבוש, ספגטי עם צדפות וספגטי עם רכיכה ודיונון מטוגן עם סרטנים. מנת פסטה מפורסמת נוספת שמקורה ברומא היא פסטה אלפרדו המפורסמת.

פטוצ'יני אלפרדו הומצא ברומא על ידי אלפרדו כל סקרופה

שם עדיין ניתן לאכול את הפסטה המקורית והטובה ביותר אלפרדו. בעוד שהפיצה המודרנית התפתחה מלחם שטוח פשוט המיוצר באזור נאפולי, רומא עדיין הופכת את המנה הזו לחלק מתרבות האוכל הרומית המסורתית.

מרכיב מרכזי ברבות מהמנות הטעימות ברשימה זו וללא ספק אחד המאכלים החיוניים ברומא

הוא פקורינו רומנו. הגבינה מיוצרת מחלב כבשים שעל שמה היא נקראת, אך היא מגיעה בנוסף ליצרנים שנותרו באזור הכפרי הרומי מאזורים אחרים באיטליה, כמו סרדיניה וטוסקנה. הסיבה לכך שגבינה זו קשורה כל כך לרומא היא שהיא הייתה חלק מתזונת החיילים במהלך המלחמות הרומיות.

בעוד שהפסטה הרומית המסורתית כמו cacio e pepe ו- carbonara amatriciana gricia היא עדיין חלק מהרפרטואר. של המטבח הרומי כיום, הם קיימים ברומא העתיקה רק למעלה מ 100 שנה. אנו מתחילים לראות אותם יותר ויותר במסעדות התיירות של רומא.

מדריך זה למטבח הרומי המסורתי מכיל מה לאכול ברומא המסורתית

מסעדות ברומא. הוא מכיל גם מנות רומאיות טיפוסיות שמקורן והפכו פופולריות. יש יותר מנות שתוכלו לחשוב עליהן כ איטלקיות שקשה למצוא ברומא – קראו עוד על מיתוסי האוכל של רומא.

רומא חיה

יש אהבה ארוכת שנים לאוכל ותחושה חזקה של מסורת. מדריך זה למטבח הרומי המסורתי מתייחס לא רק למנת הפסטה המפורסמת ביותר של רומא, carbonara amatriciana, אלא גם למרכיבים רומאיים קלאסיים כמו פורצ'טה וקרצ'יופי, כמו גם כמה שֶׁל מנות הרחוב הטובות ביותר בעיר. חסוך לעצמך פסטה בינונית לקבלת מדריך מפורט לאוכל ולשתייה הטובים ביותר ברומא.

יש הרבה אוכל טוב ברומא, יותר מדי לתיאור במאמר. חברים, אל תתנו לעצמכם לצרוך פסטה מתחת לממוצע ברומא – דעו מה לאכול ולשתות ברומא.

הבעיה ברומא

היא שקל לשבת ליד השולחן הסמוך לאחר יום עמוס של סיור ותוספת תשלום עבור פסטה במיקרוגל. האוכל ברומא כל כך מגוון, טעים ובלתי נשכח, שארוחה לכל החיים לא תספיק כדי להשביע את רעבוננו לקפה איטלקי בבוקר ולקרבונרה אחר הצהריים. לאחר שבילינו חודש בחקר רומא ובאיטליה כולה, הוקסמנו מהמטבח הרומי במהלך ביקורנו.

המשך לקרוא ולגלות 25 מהמאכלים האהובים על רומא לאכול

כדי שלא תחמיץ את המסע הקולינרי לעיר הנצח. מאז חזרתנו לעיר הנצח בסוף 2020, הלכנו בדרך שמובילה לרומא. אם יש קטגוריית אוכל אחת ברומא שכולם באמת רוצים לנסות, היא פסטה, ורומא מפורסמת בארבע הפסטות המסורתיות והטעימות שלה.

סיור האוכל הזה נתן לנו קורס התרסקות במטבח מקומי והראה לנו את מיקום המדינה

זה היה סיור טוב שהכיר לנו מקומות בהם המקומיים אוכלים מנות שלא מצאנו בעצמנו. לסיור אוכל מקומי אמיתי ברומא, החלטנו על סיור האכילה ברחוב טרסטוורה: אכילה באירופה. ללא ספק, כיום Suppli הוא חובה, המבוסס על הטעמים הקלאסיים של רומא, עם אורז מעורבב עם רוטב ומבחר קלאסי של בשרים כמו ראגו.

יש מטיילים שמחפשים פיצה וג'לטו כחלק מההרפתקה הרומית שלהם, אבל רוב האנשים נתקלים בטעות במנות כמו cacio e pepe בסיור אוכל.

התפריטים הרומיים הומוגניים יותר מהתפריטים באיטליה, אך מרבית הטרטוריות מגישות שלוש מהפסטות החשובות בעיר: Cacio e Pepe, Carbonara Amatriciana ו- Gricia. ברומא יש ארבע פסטות איקוניות, כולל Cacios e Pepe (תמונה לעיל).

Cacio e pepe פירושו "גבינה עם פלפל"

וגבינה עם פלפל היא הפסטה המפורסמת ביותר של רומא. פלפל שחור ופקורינו רומנו הם המרכיבים האחרים היחידים לפסטה, מלבד המלח. אנחנו יכולים להכין אדמת קציוס נהדרת בבית ולאכול ברומא. בין אם אתם מעדיפים קפוצ'ינו או אספרסו, דוכני קפה וברים ברומא הם חלק חיוני בחקר המטבח והתרבות הרומית. הנה רשימה של הדברים הטובים ביותר לאכול ברומא ובאיטליה מבלי לוותר על יין. Crostata di ricotta e visciole הוא מאפה מתוק ממולא בגבינת ריקוטה ודובדבנים חמוצים והוא אחד הקינוחים המסורתיים של רומא.

אם אתה נמצא ברומא בפעם הראשונה או סקרן ללמוד עוד על מאכלים מקומיים

זה המקום בשבילך. מנה זו היא ההוכחה שהמפתח לאוכל טוב טמון בכמות הנכונה של מרכיבים מקומיים איכותיים. לפני שאגיד לך מה לאכול ברומא, אתן לך כמה טיפים כיצד להפיק את המרב מהמטבח המקומי.

אמנם לא תמצאו פסטות כמו פטוצ'יני אלפרדו שלא היה ידוע להן באיטליה או פסטה עוף שנחשבת ברומא כבלתי חוקית, אך תוכלו למצוא כמה מנות טעימות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *