ריכזנו רשימה של מלונות היוקרה הטובים ביותר בישראל, ממוינים לפי ביקורות ממוצעות של אתרי הזמנת מלונות פופולריים. מלון וספא הרודס הוא המלון הטוב ביותר בישראל בכל הנוגע למלונות בים המלח, ודורג ב- 4.5 מתוך 5 כוכבים ב- TripAdvisor.

ספא פלמנגו ממוקם בחיפה

ומציע מגוון שירותי ספא, כולל עיסויים, סאונות, ג'קוזי וטיפול עיסוי.  דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים ב- TripAdvisor ודירוג ממוצע של 3.2 כוכבים ב- Yelp.

מצפון לקבוצת המלונות הראשית נמצא מלון לוט

ספא יום, עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים ב- TripAdvisor ודירוג ממוצע של 3.2 כוכבים ב- Yelp. אחד המרחצאות התרמיים הטובים ביותר בישראל הוא מלון לוט, שבריכת המינרלים שלו מפורסמת למדי. המקום היוקרתי והטבעי הזה מציע כמה מהארוחות הטובות ביותר שתוכלו לאכול בישראל, כמו גם מגוון של אמבטיות עיסוי, סאונות וטיפולי עיסוי.

מלונות בריאות מציעים לאורחיהם שירות מדהים וטיפולים המושלמים להזנת גוף עייף

זה בערך אותו דבר להזמין מלון בתל אביב, אך אתם תתמכו בעבודה שנעשית בסוד תל אביב. חנות המתנות של המלון מוכרת גם כמה מהמוצרים הטובים ביותר מירדן. מרכז הבריאות עובד על הטיפול שלכם ומלון הבריאות מציע לאורחים כמה שירותים וטיפולים מדהימים המושלמים להזנת גופכם העייף.

למידע נוסף על מלונות היוקרה הטובים ביותר בירושלים

עיין במדריך שלנו למלונות היוקרה הטובים ביותר בירושלים. כבר סקרנו כמה מהמלונות ואתרי הנופש הפופולריים ביותר בתל אביב ובאילת, אך כעת אנו נמצאים בכמה מלונות מריוט הוטים טובים.

ואחרון חביב

יש את שוויץ, שמציעה כמה מהספא הטובים בעולם. התבונן ברשימת המרחצאות היוקרתיים המובילים בישראל, אשר הועמדו ושוכנעו כאתר הספא המוביל בשוויץ. אם ברצונך להחליט באיזה ספא ירושלמי תרצה לבקר, גלול מטה למידע נוסף בסקירה שלנו על Hotwire.

מלון ספא זה משתרע מחוף ים המלח לכפר סוביימה

ואפילו לא חייבים לחצות את הכביש כדי להגיע לחוף הים. עבור רובנו אזור ים המלח הוא המקום היחיד שהתנהגנו בו בשנים האחרונות, למעט כמה ימים בשנה. המשמעות היא שההליכה הקצרה על המים היא מדיטטיבית יותר מיומיום, אך עדיין מקום נהדר להירגע בו.
למידע נוסף על מלון ספא מומלץ בישראל נא להעיף מבט ב- doronclean.co.il

אם המדבר אינו הזן שלכם

צפו צפונה והתפתלו אל הכפר הסמוך סווימה, רק כמה קילומטרים מחוף הים. אם תרצו להתפנק, ישנם מספר מלונות בסביבת המלון, כמו למשל קיבוץ בית שמש ומלון גוש עציון, אך תוכלו גם לעבור לאחד המלונות מהצד השני, המשקיף על המכתש, חוויה רגועה הרבה יותר.

מלון הספא מצפה הימים ממוקם ביער ראש פינה

מוקף בגנים יפהפיים ובבעלות חוות ירקות וחלב אורגנית. למרות שלא בהכרח ממוקם בגליל, ספא יערות הכרמל ממוקם בשמורת טבע ובמרחק נסיעה קצר מבירת קיבוץ בית שמש. יעדי הבריאות הטובים ביותר בשוויץ כוללים לוזאן, ציריך, בזל, ז'נבה, ברן, זאגרב וציריך.

החדרים המודרניים והשירות יוצא הדופן הפכו את המלון לאחד ממלונות הספא הפופולאריים ביותר מזה שנים. עם זאת, ישנם הרבה מלונות וספא גדולים אחרים בעיר תל אביב, כולל קיבוץ בית שמש, כפר סבא והעיר העתיקה בחיפה.

למידע נוסף על מלונות היוקרה הטובים ביותר בחיפה

עיין במדריך שלנו למלונות היוקרה הטובים ביותר בחיפה. למידע נוסף על מלונות וספא בתל אביב ובעיר העתיקה, עיין ברשימת 10 המלונות והספא הטובים ביותר בישראל. בדוק את 10 המלונות הטובים ביותר בספא וספא בישראל כדי ללמוד עוד על מלונות נהדרים אלה, וחפש כאן לאחור כדי למצוא רשימה מלאה של מלונות הספא הטובים ביותר שלנו. הנה רשימה של 10 מלונות היוקרה המובילים בישראל בהתבסס על איכות מתקני הספא והשירותים שלהם.

רק במרחק נסיעה קצר מתל אביב

מרכז הבריאות ריץ – קרלטון הרצליה מציע חוויה מרגיעה, דמוית אתר נופש. אתר הנופש הוא אזור ללא ילדים ושני המאפיינים הבולטים שהופכים אותו לאחד הספא הטובים בישראל הם מיקומו המדהים והקרבה לעיר אילת. זמן הטיסה בין תל אביב לאילסת הוא 50 דקות, ואחריו נסיעה של 30 דקות משדה התעופה הלאומי רמון שנפתח לאחרונה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *