קרדיט לתמונה Freepik

כפי שכולכם בוודאי כבר יודעים, סביר להניח כי הלקוחות בעסק שלכם מעוניינים ליהנות ממנות טעימות ואיכותיות במיוחד, מנות כאלו שיהפכו לאפיק שיווקי שיבוא לידי ביטוי בניוד שם המסעדה שלכם מפה לאוזן. משכך, מיותר לציין מדוע הלקוחות שלכם לא מעוניינים במזיקים שמסתובבים במרחב האכילה שלהם, בין אם מדובר על נמלים, ג'וקים, עכברים וכיוצא בכך. על כן, במידה ואכן מדובר על מצב בו המסעדה שלכם שורצת מזיקים, הרי שההמלצה שלנו תהיה לוודא כי אתם מטפלים בבעיה מהר ככל הניתן. על כן, בעת בה אנו מדברים על הדברה למסעדות, הרי שהבחירה הפופולרית ביותר תבוא לידי ביטוי בהדברה סמויה. עם זאת, במטרה לעשות לכם קצת סדר בנושא, החלטנו לרכז עבורכם למאמר הבא את כל המידע הרלוונטי שחשוב להכיר בנושא.

אז מהי הדברה למסעדות?

הדברה למסעדות , בשונה מהדברה ביתית בה ניתן לבצע שימוש במגוון רחב של שיטות וחומרים, היא הדברה שיש לבצע באופן קצת שונה. מצד אחד, ניכר כי אינכם מעוניינים בסגירת המסעדה שלכם במטרה לבצע את מטלת ההדברה שכן, הדבר יפגע בהכנסה שלכם לפרק זמן מסוים. מהצד השני, אתם ככל הנראה לא מעוניינים להדביר את המסעדה כאשר הלקוחות שלכם יושבים בה. אז מה עושים אתם שואלים? ובכן, עומדת בפניכם האפשרות לבצע שימוש בקוביות הרעל שנועדו במיוחד למצבים שכאלה.

רגע, מה זה קוביות רעל?

למעשה, מדובר על פתיונות ג'ל אשר מומלץ לפזר במגוון מקומות במרחב המסעדה. את הקוביות תוכלו למקם בתוך ארונות אחסון, במרחב המחסן, מתחת לתנורים, ליד מכונות הקפה וכיוצא בכך. למעשה, אותו פתיון ג'ל גורם למזיק ללכת מיד חזרה לקן שלו בעת הנגיעה, בעוד כי בקן נמצאים שאר המזיקים שמיד ידבקו מהמזיק שנגע בקוביית הרעל הייעודית. במילים אחרות – באמצעות קוביות הרעל תוכלו ליצור מגפה שקוטלת את קן המזיקים מהמקור שכן, מדובר על אחת מהדרכים הפופולריות ביותר לביצוע הדברה למסעדות.

אוקיי, איך מתחילים?

מעוניינים לבצע הדברה למסעדות ולא יודעים מאיפה להתחיל? ובכן, במבט הראשוני מטלת ההדברה עשויה להיראות דיי מורכבת, אך ניכר כי בעת בה לוקחים בחשבון את עקרונות המפתח החשובים הרי שאופן הביצוע מתבהר ונהיה פשוט הרבה יותר. על כן, בראש ובראשונה נמליץ לכם על ביצוע סקר שוק מעמיק בין חברות ומדבירים מוסמכים לביצוע הדברה למסעדות שכן, הדבר יעניק לכם את האפשרות להבין את קשת המחירים הרחבה בענף, וכן גם את האפשרות לגבש בחירה שתתאים לצרכים האישיים והעסקיים שלכם. לאחר מכן, חשוב לוודא כי לגורם אליו אתם פונים אכן ישנה הסמכה לביצוע מטלת ההדברה וכעת, כל מה שנשאר לכם לעשות הוא להמשיך ולתפעל את המסעדה שלכם ללא שום הפרעות חיצוניות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *