בין אם אתם רק מחפשים השראה לשיפור התפריט ובין אם אתם זקוקים לטיפים כיצד ליצור מתכונים משלכם, רשימה זו של רעיונות לתפריט קייטרינג נועדה לעזור לכם. בהתבסס על ניסיוננו הרב בתחומי קייטרינג, עיצוב אוכל וחדשנות קולינרית, אנו מציגים 30 רעיונות קייטרינג המעדכנים את כרטיס האירוע שלכם. יצירת מתכון לתפריטי הקייטרינג שלך יכולה להיעשות בארבעה שלבים פשוטים, המתוארים להלן.

הקפידו לאזן בין מתכונים שאינם כרוכים בעבודה רבה לבין מתכונים שדורשים הכנה מעט יותר

כמו מתכונים שהולכים למיקום ייחודי או השכרה יבשה. וודאו כי הקייטרינג שלכם יודע בדיוק למה לצפות וודאו שיש לכם באמת מה לאכול, כאשר המשתתפים מכינים מנה אחת אחרי השנייה.

כדי להפוך את התהליך לפשוט ככל האפשר, עליכם לקחת נושא או השראה משף כדי לשלב את הקורסים לחוויה קולינרית בלתי נשכחת. כשאתם מתכננים את המזנון שלכם, זכרו ליצור סוגים שונים של שולחנות בגבהים שונים כדי שהאוכל שלכם ייראה מעניין ומזמין. שוחח על רעיונות אלה עם הקייטרינג שלך כדי ליצור רשימה טובה של אפשרויות.

עליכם לוודא כי כל חברי הצוות שלכם

מהגב ועד חזית הבית, יוכלו לוודא כי לאורחיכם חוויה בלתי נשכחת בתפריט הטעימות שלכם. נשמח לעזור לכם לשלב בין המועדפים והמומחיות שלכם ליצירת תפריט טעים וייחודי לאירוע שלכם. תפריט פשוט עם מתכונים וגישה דמיונית פירושו שאתה חופשי להמציא מחדש את הרעיונות שלך כדי לשמח את החיך – ולקלקל מתאבנים, קינוחים ושאר מנות טעימות למסיבה שתישאר בלתי נשכחת לכל האורחים. וודאו שכל הצוות (מאחור וקדימה – הבית) אחראי להבטיח שהאורחים יחוו את החוויה הקולינרית מהסוג שאתם רוצים שיהיה להם. בין אם אתם רוצים לכלול מנות עוף או בקר קלאסיות או להגיש משהו ייחודי כמו המבורגר טבעוני, רעיונות לארוחת החתונה שלנו בוודאי יעניקו לכם השראה.

אם אתה הבעלים של מסעדה או בר

התפריט שלך ייהנה מרעיונות יצירתיים לשמות אוכל ושתייה. כשאתה מפתח את התפריט שלך, עליך לשקול תחילה את שמות המנות ואת אלו שהעניקו לך השראה לפתיחת מסעדה. לאחר שהגדרת את קטגוריות התפריט שלך, אנו ממליצים שתכנן תחילה את המנה העיקרית ואת הצלחת שלך, ואז את הדפים הנלווים לה.

אם אתם רוצים להגיש לאורחים שלכם מנות ראשונות נחמדות אבל יש לכם מספיק בקר או עוף, נסו טלה בסעודה שלכם. אם אתם צמחונים, הכינו אחד מהירקות שלכם והוסיפו מנה עיקרית צמחונית שכל אחד יכול לחפור שמתאים להם.

ניתן להתאים את המתכון להכנת דברים כמו נקניקיות

פטריות ממולאות, לחמניות נקניקיות, ואפילו קציצות – אך כל אחד יכול להתאים אישית את עצמו. מבשלים את תפוחי האדמה בתפזורת ואז בוחרים תוספת בשרית כמו צלעות חזיר, צלעות חזיר, חזה בקר, עוף או הודו.
לפרטים מורחבים בנושא של כיצד לייצר תפריט בשרי שיתאים לכולם באירוע חברה? ואירוע חברה לעובדים יש להעיף מבט ב- haifa-stadium.co.il

הציעו מגוון אפשרויות לבשר ולצמחונות לבחירה, כך שהאורחים יוכלו ליהנות מחטיפים ולהכיל טבעונים וצמחונים עם מנות יצירתיות יכולים לפעמים להוות מאבק. הבחירה בתפריט ידידותי לסביבה עוזרת לכם להגיע ליותר לקוחות.

כדי ליצור תפריט מגוון הפונה למגוון רחב של לקוחות, עליכם לעמוד ברשימה זו של רעיונות לתפריט קייטרינג. למידע נוסף על תכנון תפריט, עקוב אחר הטיפים שמספקים איגוד הקולינריה האמריקני (ACA) ומינהל המזון והתרופות האמריקני.

בעזרת טיפים אלה, תוכלו לשקול לארח אורחים שבוחרים בתפריט טעימות או שיש להם צרכים תזונתיים ספציפיים. אם לאורחים שלך יש מגבלות תזונתיות, שקול להכין מתכוני מתאבנים העונים על צרכיהם, כגון מתאבנים, סלטים וקינוחים.

הוסף מעט צבע לאירוע הקייטרינג הבא שלך על ידי הגשת סטייק פאג'יטה מזוגג או ערבוב סטייקים ותפוחי אדמה מסורתיים

הכן ירקות טריים, קיבולי בשר וטאקו זמינים, כך שכולם יוכלו להכין את הארוחה המושלמת שלהם. מורחים חטיפים, קציצות המבורגר ותוספות על צלחת כדי שהאורחים יוכלו לבחור מה שהם אוהבים. אתה יכול להתאים אישית את התפריט שלך כרצונו, אך וודא שכולם הולכים בבטן מלאה.

אם אתה מארח חדש

גר במקום קטן או סתם מחפש רעיון פשוט ומהנה ליום חול, תפריט אירוח כאן בשבילך. כשתקבלו הזמנה לחתונה, תוכלו לספר לקייטרינג את מספר הצוות הסופי והם יעזרו לכם להכין תפריט נהדר ליום הגדול שלכם. בין אם אתם מזמינים אוכל, שוכרים קייטרינג, קובעים תאריך ושעה או מכריזים על הצוות שלכם על ארוחת בוקר, עקבו אחר הטיפים הבאים לפני שאתם מזמינים אוכל ומכריזים על ארוחת הבוקר שלכם. ואם זה מפתה לבשל עבור 10 עד 150 אורחים, עיין ב -20 המתכונים ברשימת התפריטים למטה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *