ימי הולדת הם אירוע מיוחד בספרנו, במיוחד אם הם פעם בשנה. המצאנו כמה עוגות יום הולדת שתוכלו ליהנות מכדי לגרום לחשי יום הולדת לקרות. על פי הודעה של רות שפיגל, הבעלים של Cold Stone Creamery, אין לנסות חלופות לעוגת יום הולדת.

מהרגע שקיילי ג'נר אירחה את בתה סטורמי במסיבת יום הולדת לא מהעולם הזה עם עיצוב קשת מסנוור וקייטרינג לפי נושאים

ידענו ש -2021 תהיה שנה של אושר ליום הולדת. בין אם אתם מעוניינים במגמות של השנים האחרונות או רוצים לנסות משהו חדש, את 13 המגמות שלנו ליום הולדת לשנת 2021 ניתן לראות כאן בשידור חי. יש לנו 10 רעיונות ליום הולדת לילדים שבטוח יהיו בין הטרנדים המובילים בשנת 2021 להורים ולמארחים שרוצים לארגן מסיבת יום הולדת לילדים בלתי נשכחת שמהנה גם למבוגרים.

אנחנו חושבים שקאפקייקס מפתים מספיק

כדי שחלק מהחבר'ה יתנו אותם בחינם אם הם מכינים מכסה לעוגה לחתונה, מקלחת עוגות או כל דבר אחר שאנחנו עושים למסיבות. יום שבת, 9-1230 עוגות טופר עוגות יום הולדת מסיבת יום הולדת אוכל לכל האנשים בחנות.

למסיבה זו יצרתי טופר עוגת בלונים מתוקה DIY למכירה באטסי במחיר מחיר של טופר עוגת יום הולדת של פוקהונטס (הוסף את הגובה

חקור את הקונפטי, עיצובים מוקדמים, שמות וביטויים בהתאמה אישית, נצנצים במראה אפקטים וטופר עוגות עוגת אירועים של BELB – זהו פאבולו בסך $ 25. דמות כלה וכלה מסורתית – אנחנו אוהבים איך זה מתחבר לשיפוד, מתיז בועת דיבור ענקית ואומר, "זה נראה אולטרה מודרני ומסוגנן" – אחד של העיצובים הייחודיים שלנו על עוגת יום ההולדת שלי.

מתכון לעוגת עלי שוקולד עלים וניל שלי עם קרם חמאה אמריקאי קטיפתי וכוסות גנאש שוקולד

עוגת טארוט גדולה עם שוקולד מספוא D&D ומילוי קרם חמאה שוקולד. עוגות וופי עשויות משתי עוגות רכות גדולות יש את העקביות של ביסקוויטים שבהם מחנקים את הגלידה.

קנו עוגות חלביות מחנות מכולת או מאפייה וקשטו אותן עם קישוטים מסוג מסוים

כמו טבעת פלסטיק או נזר זעיר. רעיון פופולרי הוא לעשות עוגה בצורת טירה מתבנית עוגה מעוצבת מבצק סוכר או להכנת עוגה מתבנית לחם ולהוסיף גביעי גלידה כמגדל. על פי הרעיון של עוגת נסיכות ואפונה, הכיף המשפחתי הזה מורכב מערימת כמה עוגות מלבניות בצבעים שונים בעיצובים שונים של קרם כדי לגרום להן להראות כמו מזרן.
כדי לבדוק מידע בתחום של רעיונות לחגיגת יום הולדת עם עוגת בת מצווה מעוצבת בצק סוכר מומלץ לבדוק כאן:

הניחו בובות פלסטיק של נסיכת פונדנט על כיסויי מיטה פונדנטיים ושורה של אפונה ירוקה עם כוסית פונדנטית בתחתית של כמה עוגות מלבניות שמוקפאות בצבעים שונים או מכוסות בעיצובים פונדנטיים שונים ונראות כמו מזרנים

מכסי העוגה האקריליים בחיתוך לייזר נותנים נגיעה יפה לעוגות לחתונות, אירוסים וימי הולדת. ניתן להכניס בובות ברבי קלאסיות באמצע חצאית העוגה ולהכות בעזרת נזר בצורת עוגה או שרביט.

אחרי שהיא אפתה בית פטריות ועוגת טירה, חשבתי, בואו נכין עוגת בית עץ עם נושא יער מכושף. עוגת יער מכושפת תהיה חגיגה נחמדה, כמו יום הולדת או עוגת בת מצווה לילדה צעירה. יש לו סולם ורוד קטן, פריחה ומראה יער קסום.

לדוגמא

אם ילדיכם אוהבים סיפורים כמו יסמין ואלאדין, הגישו אוכל מזרח תיכוני ידידותי לילדים. גלידריות הן דרך מהנה ומרגשת לילדים ולמבוגרים ליהנות במסיבת יום ההולדת הבאה שלכם. רעיון פופולרי נוסף הוא לאפות שוקולד בראוניז רך, כך שהאורחים שלכם יוכלו להכין לעצמם סנדות בראוניז בעצמם.

אם אתם עורכים מסיבת בר-בת מצווה ויש לכם קרם ברולה בתפריט

השאירו הזמנה בסעיף ההערות למטה. צמר גפן מתוק היה שיחת הבר-בת מצווה בשנים האחרונות. בואו נסתכל על כמה מהדוגמאות הללו בתפריט בת מצווה כדי לראות למה לצפות מקייטרינג או מקום מבוקש.

הנה דוגמה לתפריט בראנץ 'טיפוסי לבר בת מצווה וכיצד ליצור ארוחת צהריים מזויפת לבר מצווה (בלי לשכוח את מתנת בר מזן)

ארוחת צהריים של בר בת מצווה או ארוחת צהריים לקידוש היא ארוחה אינטימית ופחות בזבזנית המוגשת על ידי משפחה. זה יכול להתקיים בטקס שלהם, בבית כנסת או בבית בבית המשפחה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *